YavruKurtveAnnesi AnayimBenAna_ inşallah ağrın sızın da hemencecik geçer 🥰💕 miss gibi kokusunu cek içine bizim yerimize 🥰💕
_umudumvar_01_ Kivircik01 bina da oturuyoruz 10.kattayım pek birşey yapamıyorum malesef alt komşum da değişik biri o yüzden her gece of kof ediyorum kendi kendime😁