_umudumvar_01_ Kivircik01 yaa bende hemde nasıl sıkılıyorum sahura kadar uyumuyorum kalkamam diye saat geç diye tüm işlerimi de yapamıyorum 🤦🏻♀️
Hshshzgsghzhshs Meryem_mm yokk yaaa korkma her bebek bir değil biz kızımla mis gibi uykular çekiyoruz maşallah diyim
_umudumvar_01_ Kivircik01 bina da oturuyoruz 10.kattayım pek birşey yapamıyorum malesef alt komşum da değişik biri o yüzden her gece of kof ediyorum kendi kendime😁