Sumbgdy Merhabalar, 36+6 günlük olduk bugün. Aynı haftalarda olan anneler nasılsınız, hazırlıklar ne durumda. Vajinal doğum sürecinde olanlar doğum için neler yapıyorsunuz.
Annemmmm1 Sumbgdy bizde 36+4 hazırlıklarımız tamam bebişi beklemedeyiz doğum şeklim henüz belli değil 🥰
Nil4749 Sumbgdy bende 37 haftalıgım günlerim bol hareketli geçiyor 3.5 yaşında kızımla bugün nst sancı göründü açılmam yok ama 2. gebelik oldugu için hızlı ilerleyebilir dedi doktırum şuanda da karnım kasılıp duruyor dogum yakın sanırım herkes sağlıkla kucagına alsın inşAllah
meryemsultan54 Sumbgdy 36+5 deyiz tüm hazırlıklar tamam ama vajinal değil sezeryan planladık kendime güvenmiyorum 🤣🤣
Serenkrglmz 36+3 deyiz doğum cuma belli olacak haftaya büyük ihtimalle sezeryan olucam protein kaçağı yüksek tansiyonum var
BusraNur01 Nil4749 Selamm 37+4üm bende aynı şekilde 2 yaş oğlum ile koşturma geçiyor günler. Cuma kontrolüm var ilk oğlumda preeklampsi tanısıyla suni alarak 38+1 de normal doğum yaptım. Ama şuan pelvik bölgemde aşırı yoğunluk hissediyorum otur kalk yaparken acaba kanala mı girdi diye düşünüyorum. Sizin kasılma sancı neler yaşıyorsunuz ilkinde sancı çekme fırsatım olmadığı için neler yaşicağımı bilmiyorum açıkcası
Sundus_0 Nil4749 kasımlarınızı biraz anlatır mısınız ben de şuan 37+2 yim nst de sancı çıkıyor doktorum belki eve gidersin çoğalır birden gelirsin ya da bir hafta sonra falan diyor ama ben şuan adet sancısına benzer ağrılar hissediyorum adet sancısı kadar şiddetli olmayan ufak kasılmalar
Nil4749 BusraNur01 BusraNur01 bu haftalarda normal artık bebek iyice aşagı iniyor bana altan bakınca bebegin başı burda falan demişlerdi ultrason kontrollerinizde doktor söyler zaten dogum pozisyonu aldıgını agrım az var ama karnım baya sertleşip duruyor kasılıyor yani
Mutlulukperi Merhabalar bende 36+6 dayım. İkinci doğumum olacak Allah’ın izniyle. Oğlum vajinal doğumla rahat bir şekilde doğdu darısı kızımın doğumuna. Doğum için ekstra bir şey yapmıyorum açıkçası bayramdan sonra ki hafta doğsun istiyorum o yüzden çabasız bekliyorum 🙈 oğlum 16 aylık ve onun arkasından koştururken hareketlilik oluyor doktorum bu hafta için bir açıklık muayenesi yaparız demişti geçenlerde
Sumbgdy Mutlulukperi benim de pazartesi 37+3 te çatı muayenesi yapacağını söyledi, ilk doğumum. Hayalim pozitif rahat bir vajinal doğum, korku yok çok şükür heyecan var sadece 🥹
annesio Sumbgdy aynıyız bizde 36+6. Anne yanı beşiği kurulucak sadece diğer tüm hazırlıklar tamam 🥳 Bekliyoruz 🥰 Mutlulukperi ay bu ben 😁 doktor sadece bayramın 3 günü yokum dediği için aman bayramda gelmesin diye hiç bi hızlandırma çabasına girmiyorum 😁 Bayramın üçüncü günü başlarım ahududu çayıdır ananastır vs 😁
Mutlulukperi Sumbgdy sağlıkla doğsun miniğiniz kasılmalar başladığında sıcak uygulama yaptırın sırtınıza hem rahatlama oluyor hemde açılma hızlanıyor
DENIZ_55 Sumbgdy bizde 36+1 berbat geçen günlerimi saymazsak idare ediyoruz herseyimiz hazır bebeğimi bekliyorum heycanli dogumumda mecburi sezeryan olacağım bayramdan sonra düşünüyor doktor nasipse
Ecemom_ Selam. 36+3 olduk bugün nst de sancım çıkmadı ama şuan regl ağrısı gibi ağrım ve ara ara belime sırtıma vuran bir ağrı var. Bebeğin hareketi de canımı acıtıyor. Midem bulanıyor terleme geliyor gibi hissediyorum
eminemsi Sumbgdy bizde 37 hafta olduk bugün doğum şeklim belli değil ama doktorum normal doğumdan yana bakalım ne olacak 🥰
anne890 Sumbgdy 36+4 haftalıgım herşeyimiz hazır kızımızı bekliyoruz hurma yiyorum squat yapıyor çömelme hareketleri yürüyüş yapıyorum yarın kontrole gideceğim artık gün verir diye düşünüyorum doktor bebişim aşırı bı baskı yapıyor aşağıya doğru aşırı can yakıyor sizlerde varmı bu durum karnımda baya düşmüş her gören öyle söylüyor doğurmak istiyorum artık yaaa
Edanurylm anne890 gün verir diyorsunuz ya sezaryen mı olacaksınız eğer olacaksanız neden hurma ve squat yapıyorsunuz benimde daha belli değil hareket yapamıyorum korkuyorum bişey olur diye hurma bile yiyemiyorum
Edanurylm Sumbgdy 36+2 olduk zor geciyor bugün başımı yerden kaldıramadım çok kötüydüm kollarımdan aşağı ağırlık çökmüştü çarpıntım nüksetti başımda bı kadar ağrıdı çok kötü geçti yani bugün ara ara sancı girdi uzandım geçerse yalancıdır dedim geçti çok şükür ama çok kötü ağrı oluyor artık pazartesi günü hastaneye gidecem artık sezaryen mi normal mi olacak karar verecek doktor
anne890 Edanurylm yok normal doğum olucak insAllah genelde tahmin olarak gün veriyorlar mesela uygulamaya göre son 24 gün
Melikeex Sumbgdy 36+2 deyim salı günü yatisim olucak önce suniyle normal doğum denenicek kalbinde sorun olursa sezeryan olucak kalbinde büyük arter transpozisyonu var yani kalp damarları ters doğar doğmaz da açık kalp ameliyatına giricek aynı zamanda akardiyak ikiz tek yumurta ikiziydi bı tanesinin belden aşağısı var sadece şuan biri ölü karnimda diğerini inşallah sağlıkla kucagima alabilirim bebişin kıyafetlerini hazırladım kendi eşyalarımı da yıkadım yarın çantaya koyup tamamen bitircem hazirliklari