Gulhan2692 AleynaHasan 36+4üz çok şükür iyi gidiyor mide yanmam dışında😬 uykudan uyandırdı yanma , maden suyu içtim geçti şükür ama şimdide uykum gitti 🙄 sizde durumlar nasıl bebisiniz nasıl kilosu boyu
Ceylanim AleynaHasan onumuzdenu hafta sezeryan olucam inslalah uyuyamiyirum hic uykum gelmio son hazirlikalra basladim artik geksin haftaya perşembe gelsin kuzum artik son zamanalr gecnio nedense
EsmaKlc Geçmiyor zaman AleynaHasan geçmiyor zaman durdu.sürekli bi yerlerim ağrıyo penguen gbi geziyorum 🤣
AleynaHasan Ceylanim Rabbim sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin inşAllah güzel haberlerini bekliyorum💕😘
Esleminannesii AleynaHasan 35+0 saat 5 ve biz hala mide yanmasından uyuyamıyoruz kafayı yemek üzereyim 😪🤒
matisse 36+4ten selam✋🏻 Bol bel ve kasik agrili..bi gun iyiyim bi gun kotu🤦🏼♀️ Son 10 gun daha direnmelisin diye kendimi teselli ediyorum sonra insallah bebegim saglikla bizimle olur💕
Nursen21 AleynaHasan bugün itibariyle 36 haftalık olduk 🥰🤰🏻 Ye iç yat şiş bu 3’lüyle geçiyor ağrılar sanki hafifledi biraz Bebek aşağı inmiş galiba 🤰🏻
AleynaHasan Nursen21 benimde ağrılarım çok yerleşme ağrısıdır diyorlar ama bilmiyorum🤦♀️ Artık doğurmak istiyorum
Shrydn Nursen21 karnın inmişmi onu fark ediyomusun?. Bana kaynanam karnın inmiş diyo ben hic hiss etmiyorum. Goyusle karın arasında 4 parmak mesafe olunca karın inmiş oluyo diye biliyom oda yok
Burcumom AleynaHasan Bizde 35+4 üz ara ara kasık agrısı oluyor birde mide yanması ve eksimeleri ama rennie duo ile hemen geçiyor, geceleri yatakta dönekte zorluk yaşıyoruz bacak aralarım ağrıyor dönerken onun dışında iyiyiz çok şükür💐
AleynaHasan Nursen21 bel ağrım çooook fazla 😂 ama daha 28 günümüz var bakalım be zamangelcek bizimki😂