YavruKurtveAnnesi Nurellaaaaaaa1212 ilk bebeği anca detaylıda bakınca kız dediler hep erkek diyorlardı 4 doktor düşün sen😅😅
YavruKurtveAnnesi Nurellaaaaaaa1212 bir kere rüyamda ikiz erkek dogurdum nasıl bakcam diye ağlıyordum 😅 3 kese fazlaaa😅😅
Nurellaaaaaaa1212 YavruKurtveAnnesi kız ilki sezeryan mıydı. Benim ilki sezeryan sonra bir normal doğumum var (24 haftalık) simdi yine normal istiyorum
YavruKurtveAnnesi Nurellaaaaaaa1212 sezaryandı ya, ben normal doguramam, isterdim ama ya. inşallah sen normal doğurursun canımm bu aradaaa kaç yaşındasınn
Nurellaaaaaaa1212 YavruKurtveAnnesi 30 askım. 45 saatte doğurdum normali biraz zordu ama simdi kolay acılma olur mu diye düşünüyorum
YavruKurtveAnnesi Nurellaaaaaaa1212 hee yaşıt sayılırız 🌸🌸 yani en azından tecrübeli annelerden tavsiye istersin açılma olması icin yapılan şeyleri denersin, olmazsa da yapacak bir şey yok zaten sezaryenle doğum yapan da anne oluyor 😅😅
Nurellaaaaaaa1212 YavruKurtveAnnesi tabi caaanım her türlüsünü bilirim evelallahh 😂 zırt diye pırt diye doğururuz
EsoMom_ Nurellaaaaaaa1212 hahaaahaha eşimde öyle dedi bişey olursa fatura yüklü gelirse sorarım diye ama bişey olmuyor hep kullanıyorum ben 😀😀😀😀😀😀