Yaa konuyla pek alakası yok ama biraz vicdan yapıyorum yaa, şimdi 13+4 haftalıkken bana doktor %100 kız dedi ama ben başından beri oğlum olacak gibi hep bebemle konuşurken oğlum, oğluşum falan diyorum sonra ayy kızımm prensesim diyorum ne olacak bu halimm🥲😅 doğmamış çocuğa kız erkek ayrımı yapiyor gibiyim yaaa