nurmltli61 _mucizem_ şimdi önce sakinleş eğer aşırı sancın yoksa bi duş almaya çalış duş sonrası hâlâ sancı varsa bi hastaneye gidin derim. Yalancı sancı da olabilir
_mucizem_ keyfimin-kahyasi-misin 3 saattir felan var yaklaşık 4 5 kere geldi sancı şu an için takip ediyorum düşecek mi saati diye eşimi bekliyorum hastaneye gitmek için. Haftam küçük bilemiyorum bebek 3 hafta önde ama korkuyorum küveze girer diye 😭
keyfimin-kahyasi-misin _mucizem_ Stres yapma . Ama bı kontrol olmanda çok fayda var Durumunu anlat güzelce ve hazırlıklı git muhtemelen açılmama bakarlar . Eğer doğum başlangıcı gibi biseyse Ciğer gelistirici yaparlar
nurmltli61 _mucizem_ korkma haftan büyük bu haftalarda yalancı sancı olabiliyor ama çok kötüyseniz hastaneye gidin