Kanatdilara Selim_Alparslan doktorum yazmışdı yınede ıcıne sınmıo ınsqmın evet benmde kasılmam falan bel agrım falan oluo
Selim_Alparslan Kanatdilara içine sinmeyecek bir durum yok canım. Allah korusun erken dogum vs kasılmalara ağrılara cok iyi geliyor.
Aysegul466 Whit3 magosit kullanıyorum doğuma 1 ay felan var ama doktorum bırakmam gerektiğini söylemedi bana ilk kez şimdi görüyorum gittigimde danışayım
ikincibezelyeayak Whit3 18 den sonra öneriyor dr lar. Hipertansiyon ve preeklamsi denen gebelik zehirlenmesine karşı önler . Gebelikte rutine koyulacak kadar pozitif etkileri vardır gebelik sürecine. 35 ye kesilir çünkü sancıları baskılayıp doğumu geciktirmesin diye . Gebelikte magnezyum sitrat formu önerilir . Diğerleri pek işe yaramıyor devletin karşıladığı mg oksit vs gibi türleri yanı. Sitrat formu da özel olarak sizin almanız gerekiyor dr yazamıor yanı. Maden suyu içtim işe yaradı gerek yok içmeye diyenler var asla aynı şey degıl. Maden suyunda sodyumda var kontrollü içmek gerekiyor onuda.
minnakhanimmm Whit3 benim kramplarım erken başladı 12 haftalıkken kullanmaya başladım önceden magneral diye bir hap vermişti o fayda etmedi 15+3 haftalıkken kontole gittiğimde magnefect isimli hap verdi o şimdilik fayda ediyor
Bibebek_2kedi Whit3 29 haftalığım doktorum magzenyum vermedi hiç herkese veriliyor mu acaba bizim ki niye yazmadı
Yogurtlupilav Whit3 magnimore plus kullanıyorum yaklaşık 10 haftalıktan beri. 31. Haftadayım daha bırak demedi doktor. İlk hamileliğimde diasporal kullanmıştım kramplarım oluyordu. Bu sefer hiç olmadı.