1 bucuk aylıkken günde 2 ya da 3 kez falan mama veriyordum sürekli memede duran bir bebek benim ki haliyle Süt bir süre sonra birikmiyor göğüslerim falan acımaya başlıyordu. Birde doyamadığım için aç gibi sürekli emmek istiyordu oyzıden mamaya başlamıştım. 60 ml yapıyordum bazen yarısı kalıyordu bazen tamamını içiyordu.