Aysegul466 4 sene önce kızımı orda doğurdum asla memnun kalmadım ilgi alaka yok devlet hastanesi bence daha ilgili yüzyıldan 36da su gelişiyle gitmiştim 6cm açıklığa kadar ulaştım oda benim zorumla suni aldım falan yinede bekletmeden sezaryene aldılar tek dertleri sezaryen hale hanımdı doktorum gelmedi seylan tapan yaptı ameliyetı dikişim şuan berbat ertesi gün görmeye vile gelmediler şuan medipole gidiyorum 35 haftalığım emine ünşü değermenci doktorum inşallah bundan memnun kalırım şuanlık iyi gidiyor