Aysegul466 ben de uzun zamandır araştırma içerisindeyim. Medipol’u ben de beğenemedim. Medicalpark çok iyi lakin fiyatlar gerçekten yüksek. Şimdi eski adı Gisbir yeni adı Tusa olan bir hastane var Tuzla’da. Onu denemek istiyorum. Yeni el değiştirdiği için tüm hastane yenilenmiş, personel çok ilgili görünüyor. Ayrıca küçük bir hastane olduğu için çok kalabalık olacağını sanmıyorum. Dr Melis Koca’yı da araştırabilirsiniz, yorumları çok çok iyi. Hastanede yenidoğan yoğun bakımı da mevcutmuş. Muayene ücreti 1800, lakin Pendik veya Tuzla kartınız olursa %15 indirim uygulanıyormuş. Doğum ücretleri de normali net hatırlamıyorum ama 25 veya 30du, sezaryen 35ti. Sanırım doktor mesai saati dışında geldiğinde ek ücret almıyor. Henüz gitmedim, sadece telefondan bilgi aldım ama çok ilgililerdi. İçime sindi gibi görünüyor. Size de fikir olabilir. Civardaki çoğu hastaneden daha makul görünüyor.