Ben de tüp bebek için kullanıyorum uzun zaman da kullandım hem fitil hem iğne şeklinde devam edıyorum bir süre prolutex dex kullandım göbekten inanılmaz ağrı yapıyordu ama sonradan progestan kullanmaya başladım onu hiç hissetmiyorum ağrısı olmuyor bende sadece gobegım baya mor onun harici dayanılmaz acısı yok dr promester de vermıstı o kalcadandı ve o çok daha ağır olduğu ıcın ben kendım göbekten uygulamayı tercih ettım daha kolay oldu