AlyaO Melisal benim de bugün sabah Predictör erken gebelik testi yaptım ikinci çizgiyi gördüm çok şükür umarım yalancı pozitif değildir canım 🙏🏻
mrserdogan12_ mucizem4423 inşallah canım benim ama burda gördüm 4 5 günlük transferde testler kopkoyy çıkıyor benimki hala silik gibi gölge hatta nasıl olur inşallah tutunmuştur
mucizem4423 mrserdogan12_ hayır öyle bi şey mümkün değil benim ki hiç çıkmadı ben 6 günlük bakınca bile varla yok arasıydı yani ben zorla gördüm ayrıca herkesin bedeni ve beta yükseliş seviyesi farklı hiç kendini kimseyle kıyaslama
mrserdogan12_ mucizem4423 yaaa oh be 🥺rahatladım valla okadar iyi geldiki allah razı olsun çok takmıştım
mrserdogan12_ mucizem4423 biz sizinle kaç sene önce konuşmuştuk çok destek olmuştunuz bana şimdi tekrar karşılaşmak çok güzel
mucizem4423 mrserdogan12_ 1-1.5 sene olmuştur gerçekten zaman su gibi akıyo hiç tedirgin olma kendine ve bebeğine güven bizimleler 💖
mucizem4423 CansuP- canommm sakin ol Meryem süresi dinle anlamıyla takip et dua et veren Allah stres çok etkili biliyorsun ki
Melisal CansuP- bende öyleyim 🙁 kan vericem bugün bu stresle daha fazla beklemek istemiyorum varsa çıkar zaten
AlyaO CansuP- ben de öyle hissediyordum canım ama hep içimde de tutundu diye düşünüyordum. Ve konuşuyordum hep bebeklerimle ikisi mi tuttu bilmiyorum ama ikisi oradaymış gibi hep konuşuyorum sen de konuş 🌸
AlyaO Melisal CansuP- dualarımdasınız canım inşallah pozitifi görürsünüz Rabbim kucağınızı boş bırakmasın 🤲🏻❤️