Tugcengiz Mehtapod merhaba 🥰🥰embriyo glue yapıldı ? Benim 2nci transferim bazen ağrı oluyor regl ağrısı gibi sende nasıl durumlar senin bu hafta sanırım test günün
Mehtapod Gün embriyo transfer oldu benimde cumartesi test dedi sabretmeye çalışıyorum heyecanlanıyorum
mucizem4423 mrserdogan12_ canım hayırlı olsun inşallah pozitif alırsın Aslıgül ben konuşuyorduk bi ara bel çektirme muhabbetini falan ben de geçen ptesi test verdim çok şükür pozitifi gördüm darısı başına inşallah sıkı sıkı tutunur bebişlerimiz bize 🥰💖
mucizem4423 mrserdogan12_ inşallah canım benim ne ilaç kullanıyorsun nasıl gidiyor nasıl hissediyorsun
mrserdogan12_ mucizem4423 progestan fitil iğne kan sulandırıcı hapla iğne kullanıyorum iyi gidiyor çok şükür
CansuP- Bende 14 martta transfer oldum belim çok ağrıyor ve adetimde gecikti fakat ilaçlardan mı geciktim bilmiyorum 🤷
Smiles Tugcengiz ya belirti aramıyorum çünkü ilaçların yan etkisinde çok ben daha önce 2 kez yaptırdım iki çocuğumuz oldu tüp bebek onlarda bu üçüncü tüp bebek tedavimiz ikisinde de belirtim yoktu adet dönemi yaklaşınca sancı bel ağrısı olup geçmişti
mrserdogan12_ mucizem4423 inşallah canım benim ama burda gördüm 4 5 günlük transferde testler kopkoyy çıkıyor benimki hala silik gibi gölge hatta nasıl olur inşallah tutunmuştur
AlyaO Melisal benim de bugün sabah Predictör erken gebelik testi yaptım ikinci çizgiyi gördüm çok şükür umarım yalancı pozitif değildir canım 🙏🏻