Her seyı yıyıp ıcıyorum kendımı hiç sıkıntıya sokamam tabı eskisi gibi 1 litre kolayı kafaya dıkmıyorumda arada bir içiyorum hıcte pısmanlık duymuyorum. Insanlar sıgara alkol devam edıyor bısı olmuyor bu kadar kasmamak gerek bence ya , annemin avokado kaşar muz yedıgını hıc sanmıyorum bana hamıleyken djxısjs