Mmehtappp Kızlar dayanamadım en sonunda kola icicem birkaç defa burger yedim ama hiç kola icmemisgim dayanamıyorum artık icicem
5_erkek_annesi Mmehtappp normalde burger hastasıyım ama gebelikte ayrı güzel oluyor 😂hiö mahrum bırakamam kendimi afiyet olsun sanada 🥰
Mylove1998 Mmehtappp yiyip icebilirsin kolayı fazla içmemeye çalış çocuk doğunca gaz sıkıntısı çok oluyo
Pamuk Mylove1998 yiyip icebilirsin kolayı fazla içmemeye çalış çocuk doğunca gaz sıkıntısı çok oluyo İkisinin birbiriyle alakası ne?Anne karnından çocuğa direk asit gittiğini mi düşünüyorsunuz?
hayalperest2310 Mmehtappp ben içerm valla içimi ferahlatıyor 😂😂😂ilk hamileliğimde de içmiştim sıkıntı yaşamadım
imcakir Mmehtappp ben bir kere burger yedim çok canım çektiği için ilk haftalarda Kola içmiyor değilim misafirliklerde olursa içiyorum ama yarım bardak felan 🤷🏻♀️
Annekuzusu06666 Mmehtappp valla ben canımın çektiğini yiyorum abartmadan kolada görünce az içiyorum napim biz hasta değiliz hamileyiz
Mylove1998 Pamuk ben değil tabiki ama ilk aylar gaz yapan yiyecek icecekler maalesef cocukda sütle gidiyor yani anne karnındayken de olabilen bişey yani
Pamuk keyfimin-kahyasi-misin İlginç biçimde hersey birbirine bağdaştırılıyor.Kolanin yararlı olduğunu asla savunmuyorum fakat bazı şeyler çok saçma.
keyfimin-kahyasi-misin Pamuk sakız cignersem bebeğim geviş getirirmi diyen milletten ne beklersin xjdj