Esmademir34 Nurellaaaaaaa1212 ben bugun aradim ikili taramaya 6bin tl dediler canim keşke yanliş anlasaymişim🤣
Mrscakir Nurellaaaaaaa1212 ben şubatta doğum yaptım yeniyıl zammıyla 2 kere muayene oldum sanırım ben Op. Dr. Muhabbet hocaya takipliydim doğumumu da o yaptı. Muayene ücreti 2200 tl, normal doğum 32000 tl
Mrscakir Nurellaaaaaaa1212 3 bin tl den fazladır çünkü bende yeniyıldan önce yaptırdım bizim indirimimiz vardı ben 2800e yaptırdım ama indirimsiz hali 3300 tl gibi bir fiyattı.
erikarpuz Nurellaaaaaaa1212 ben asiye hocaya gidiyorum muayenesi 2400 ama indirimli gidiyorum 1600 ödedik normal doğum 43 bin sezeryan 55 binmiş bugün sorduk
Mrscakir Nurellaaaaaaa1212 doğrudur çünkü yılbaşından sonra muayene ücretlerini de doğum ücretlerini de baya arttırmışlardı ☹️