Hanımlar merhaba ben medipol hastanesine gitmek istiyordum fakat hastane ile ilgili çok yorum okudum yenidoğan küvezini karşılamıyor ekstra para alıyorlar çok yorumda okudum şikayet çok var bu yüzden oraya gitmeyi düşünmüyorum bu konu ile ilgili bilginiz var mı?