Fatma2407 Kızlar ben dün hamile olduğumu öğrendim ama kanı pazartesi günü vermiştim sonucu dün çıktı son adetimin ilk günü 10 Şubat son günü 16 Şubat beta değerim 181 7. Gün gecikmesinde öğrendim dün tekrar kan verdim 236 beta keseyi ne zaman görürüm
Mhtpbkrc Fatma2407 ben reglimin gecikmesinden 5. Gününde doktora gitmiştim kanda hcg 1500 civarındaydı bu oranda keseyi göremeyiz 1 hafta 10 gün sonra gel demişti doktor 10 gün sonra gittim 7000 üzerindeydi kanda kesen oluşmuştur dedi baktı oluşmuştu kesenin oluşması için 6 bini geçmesi lazım demişti canım çok acele etmemeni tavsiye ederim
Deletedmom_808 Fatma2407 hayırlı olsun öncelikle benimde sat 11 Şubat ben pazartesi günü gittiğimde keseyi gördük çok şükür inşallah sağ salim kucağımıza alırız
Basakparlar Fatma2407 vajinal muayeneden 2000’lerde görünüyor kese ama karından geç görünüyor arkadaşın dediği gibi 7000’lerde falan
EsoMom_ Fatma2407 aranıza Kasım annesi olarak bende katıldım ama degerim düşük benim 31.81 Geç yumurtladım 😔
Fatma2407 Mhtpbkrc o yüzden sordum aslında pazartesi gününe kadar değerim kaç olur bilmem ama 4+2 günlük şuan dedi haftaya görürüz dedi
Zbyd3 Betayq göre kese görünür mü bikemıyorım ama 4 haftalıkken görünmedi benım 5+3de gördük keseyi 10 gün sonrada kalp atışı duyduk çok şükür elhamdülillah
Fatma2407 Yaa bana doktor 1000 in üstünde olması gerekiyor demişti keseyi görmem için dedi Basakparlar
Basakparlar Fatma2407 biri demiş 1500 betam ama görünmedi diye belki kişiden kişiye değişiyor olabilir
Mhtpbkrc Fatma2407 doktorun takvimine uy istersen inşallah görürsünüz oldukça heyecan verici tekrar kan alır muhtemelen bana aç karnına gel demişti
Fatma2407 Mhtpbkrc evet bana da aç karnına gel demişti inşallah tez zamanda görürüz ya çok heyecanlı bu işler erkenden öğrenince herşeyi sabırsızlıkla bekliyoruz
RadyoaktifMom Basakparlar eğer kişi çok kilolu vs değilse 1500 de karından görünüyor kese belki de değişir :)
bengiiyenilmez Fatma2407 ayyy benim de sat 5 şubat 11 martta yani adetim 6 gün geçtikten sonra beta hcg 182 ile öğrendim gebeliğimi değerlerimiz çok yakınmış keseyi de 18 mart salı günü gördük yani beta hcg 182 den tam 1 hafta sonra