Arkadaslar tam tüp bebek sürecine baslayacakken adetim 4 gün gecikti bende normalde gecikmezdi son 5 aydır gecikmeye basladı ondan cok onemsemedim ama oruç tuttuğum icin yinede bi test yapayım dedim dün sabah ilk idrarla yaptım 5 dk sonra hiçbir çizgi yoktu çöpe attım gece aklıma düstü bi bakayım dedim çöpten çok silik bi çizgi gördüm. Onun üstüne bir daha test yaptım yine hiçbisey gozukmedi 5 dk sonra sabah kalktım baktım az once gözle görünür ince bir çizgi var sizce hamile miyim sizdede böyle öğrenen oldu mu?