Ngny haftalar ilerledikçe o horlama sesi ikiye katlanıyor iki tane yastıkla yatıyorum nefes almakta artık güçlük çekiyorum ne sağıma ne soluma ne de doğru düzgün düz yatabiliyorum çok zor uyurken ağzım açık kalıyor o derece ve işin garip tarafı ağzımın açık kaldığını hissediyorum bazen kendi horlama sesime bile kalkıyorum 38.haftadayım bu şekilde yani umarım doğumdan sonra bu geçer 😀