Ngny Kızlar gebelikte horlama şikayeti olan var mı. 26 haftalık hamileyim bazen kendi sesime kendim uyanıyorum. Daha şimdiden böyleyse ilerleyen haftalarda nasıl olacak. Bi önerisi olan var mıdır.
ikiz_annesi1 Ngny hiçbir şey fayda etmiyor ben 21+3deyim gebeliğin başından beri horluyorum ağızdan nefes alıyorum aşırı yoruyor 🙄
Duygu1717 Ngny 36 ya gireceğim az önce kendi kükremem beni yıldırdı 🤣🤣🤣🤣 salona geldim o kadar beter diyim 🥲
Enisecik Ngny nefes alış verişimden rahatsız oluyorum Uyucam zaman yetmiyor gibi geliyor hem kükrüyorum ağzım açıksa burnumdan alıyorsam hohluyorum bok gibi bir durum
Asfur Ngny ay bende de öyle normalde böyle bir problemim yoktu burnumun teki tıkanıyor ağızdan nefes almaya başlıyorum. Birkaç sabah uyandığımda eşimi oturma odasında uyurken gördüm demek o kadar rahatsız edici oluyormuş 🤣
Enisecik Duygu1717 yatınca nefes alışverişin rahatsız ediyor mu normalde hiç dinlemezdim nefesime bişiler oluyor anlamadım bende kükrüyorum bazen de burnumdan alıyorsam iç çekiyorum
Ngny Duygu1717 bende bi kaç gündür salonda yatıyorum eşimde hiç uyuyamaz seste. Ne yapacam bilmiyorum.
Duygu1717 Enisecik çift yastık eğim veriyorum ama öyle de belim rahat etmiyor karnım büyüdü rahat dönüp yatamıyorum çok zor aşamadayım. Gebeliğimin başından beri tıkalı bir burnum var ama bu ay feci haldeyim kendime çok sinirleniyorum 🤣🤣
Duygu1717 Ngny eşim kendi horluyor illa ama benim ki başka bi boyut arada nefessiz kalacakmış gibi hissediyorum o bile uyanıyor 🤣
Enisecik Duygu1717 bende 2 yastık yatıyorum da burnum açık olsada burnumdanda hohluyorum boğa gibi bide sürekli beynim sanki nefesime odaklanıyor
Fatoana Ben normalde horlamam gebelikte horluyormuşum eşim duymuş ve inanmayacağımı bildiği için videoya çekmiş. Kendimden iğrendim hiç sevmem horlama
Duygu1717 Enisecik evet horluyor muyum diye kontrol etmekten uykum kaçıyor 🥲 asla horlayabileceğimi düşünmezdim 😂
Ngny Asfur bizde de aynı oldu . Bozuluyorum da yanımda yatmak istemiyor diye. 😅😅 ama adamda çalışıyor hem oruç hem uykusuzluk var diye bişey de diyemiyorum. Ama çok da zoruma gidiyor yani. 😅