Deletedmom128 JeyranAhadova Aynı şeyleri ben de yaşadım gece 2 ye doğru hastaneydim öğlen 12.42 de Doğum yaptım. Su gelmesiyle gitmiştim 2 cm açıklık var dediler canım. Antibiyotik serum takıyorlar Bebek enfeksiyon kapmasın diye. Doğumun çok yakın. Allah tek avazda kurtarsın 🙏
JeyranAhadova SevgibiR hayır, suyun yarısı gitmish. su chok kotu. igneler falan yapılıyor. 14ne kadar zamanı var. 14ne kadar olur İNSHALLAH, olursa ne guzel. olmazsa sezeryan)