JeyranAhadova Su gelmesiyle hastaneye geldim. 2,5 parmak acılıs var. Sancı hich yok, nst’ye baglandım. İgne falan yaptılar, su geliyor mikrop kapmasın diye. boyle olub ne zaman dogum yaptınız???
Cakarb JeyranAhadova canım bana suni sancı verdiler kendi sancım yok diye.. suyum geldikten 3 saat sonra doğdu oğlum inşallah seninde kolayca olur doğumun ☺️🤗
Smiley87 JeyranAhadova benim önce suyum gelmişti suni verdiler 2 saat sonra doğurdum 😬 su gelince bekletmiyorlar bebek kuruya kalırmış
Deletedmom128 JeyranAhadova Aynı şeyleri ben de yaşadım gece 2 ye doğru hastaneydim öğlen 12.42 de Doğum yaptım. Su gelmesiyle gitmiştim 2 cm açıklık var dediler canım. Antibiyotik serum takıyorlar Bebek enfeksiyon kapmasın diye. Doğumun çok yakın. Allah tek avazda kurtarsın 🙏
SevgibiR JeyranAhadova bilmiyorum ki emin değilim bnce doğar dra sor bakalım yada nsttediki hemşireye fln onlar daha iyi bilir bana da söyle bakalım
JeyranAhadova Cakarb bana sadece yat dinlen dediler. hastanedeyim shu an. sadece su geliyor diye iyne yaptılar, rahim chok gergin diye ona bir igne, birde sakinlesdirici içdim. baya heyacandan esiyordum) ilk hamilelik
Cakarb JeyranAhadova herkesin doğumu acı eşiği farklı bence dayanılmayacak birşey değil tabi doğumun uzunluğu onun yorgunluğuda etkiler insanı ama benimki rahattı ve kısa sürdü çok şükür
JeyranAhadova Smiley87 ogle chok su degil, en once bardak yarısı kadar geldi, sonra sizma halinde devam ediyor
hanifeGedikci belli olmuyor aslında. akşam 10 da suyum geldi öğlen 1 de doğurdum 😁 tez vakitte kucağına alman dileğiyle. öglene kadar uzun olur diye düşünme sancısızda bekleyebilirsin belli olmaz 🤗
JeyranAhadova hanifeGedikci İNSHALLAH, chok sagolun 😊 bakalım nasıl olucak, akshama dogum hikaye paylashırım belkide 😁 37+1 adetle, amma ultrasonla 38.
Cakarb JeyranAhadova hmm belki seninki az geliyor diye öyle yapmışlardır sen bardak yarısı kadar diyorsun benimki sürahi doldururdu belki 😂
JeyranAhadova Cakarb darısı bashıma İNSHALLAH) çatı muayineside oldum, hich agrı falan olmadı. baya rahat ve iyiydi, bazı kızlar yazıyordu ay aman dehshet)) Amma hich agrı duymadım
JeyranAhadova Cakarb evet ogle oluyor. bende sadece shu anda sizinti halinde. belkide cogalsa sancı gelmese suni verirler.
Cakarb JeyranAhadova benimde çok şükür çatı muayenesinde hiç hissetmedim bile ama benim rahim ağzım erken yumuşuyor ondanda olabilir sırf yumuşama olmasın erken doğum olmasın diye 37 haftaya kadar progestan kullandım şimdi 37+4 üm 1 cm açıklığım var beklemedeyim bakalım ☺️ Diğer bahsettiğim doğumum ilk çocuğumdu ☺️