Momcrn aman hiç takılma. Sağlıcakla gelsin miniginiz 😊 önemli olan sağlıklı olması, kız erkek farketmez ki. Artık dördüncüye nasipse kız de geç 🤭
benim ikinci gebeliğim ve herkes kız olur inşallah, sırali olur inşallah diye dua ediyor🤔 sağlıklı olsun da oğlan da olabilir hiç farketmez diyorum. Olsun üzülürsün diyorlar 😄 ay niye üzüleyim, ismi bile hazır oğlanın diyorum, yok yok sen kızın olmazsa uzulursun diye oğlan ismi düşünüyorsun diyenler oldu 🤔🤔🤔 bir an beni kendimden şüpheye düşürdü hainler 😄