Kancuklar hepsi aynilar ya 🙄😬🤣 şuan bizde de tam tersi durum var kızlar. Eşim 5 kız sonrası 1 erkek.
Aile erkek manyağı,hadi eski kafaları anladım da gorumcelerimde de aynı cahillik 🤷🏻♀️
2020 doğumlu bir kızım şükürler olsun ki🙏🏼🫶🏻 çokta istiyordum kız olmasını her annede olduğu gibi.
Ama daha ilk kızda belli ettiler kendilerini mallar, mesela bir görümcem cinsiyeti öğrendiğin de şey demişti aaa annemin çok kızı var ama olsun 🙄
Allah’ın aptalı 😑 bende hatta annenin kızı var ama benim yok dedim konu kapandı neyse.
Şimdi yeniden hamileyim Allah biliyor ya bu defa farklı olmasını bend istedim, ama kız olursa da çok sevinirim diyordum eşime çünkü benim kız kardeşim yok onun olsun diyordum.
Ve yine kızım geliyorr 😍😍
Ama koca tarafı tepkilerine resmen ağladım, bu salaklar yüzünden nerdeyse kızım olduğu için üzülcem diye söylendim eşime de.
Oda bana alınganlık ediyorsun kızımızi sevmediler mi sanki hepsi bayılıyor falan diyor. ama gel gelekonuşmaları insanı rahatsız ediyor. Aa yine kız mı olsun 3de denersin 🤦🏻♀️ sanki erkek diye tutturan varmış gibi. Yada bir diğeri biraz üzüldük erkek olsaydi ama olsun sağlıklı olsun falan🤦🏻♀️
Allahım böyle düşünülmesi bile bana günah geliyor, Rabbim evlat vermiş şükretmek varken cinsiyetciljk neden anlamış değilim 🥺🥺