Kitlik_irm Dlkkdr6431 bilmiyorum 7 gün kala test vermiştim kan <2 çıktı pek umudum yok ama bakalım hayırlısı
Minervabunny _Nazendeem canım inşallah seninledir ama son zamanlarda prodoctor bana bu çizgiyi hep çıkarıyordu yumurtlamadan bile önce istersen bi kan testi ver soru işaretin kalmasın umarım bebiş seninledir🥹🌸
_Nazendeem Minervabunny kuzum ben hep bu testi kullaniyorum çatlamadan 8 gün sonra yaptım yoktu hiçbişey bugün 11/12 gün silik çıktı inşallah vardır ya🥹
Dlkkdr6431 Minervabunny regl günümü bekleyim diyorum sabırsızlanıyorum ama beklemeye çalışacağım olmadı elimde normal test var onu tekrar denerim 🥺
Minervabunny _Nazendeem inşallah kuzum benim çoğu yaptığımda çıkıyordu bazılarında hiç çıkmıyordu sanırım en iyisi gidip kan vermek inşallah orada bir bebiş vardırrr💞🌸
Minervabunny _Nazendeem ama çatlamadan sonra 11/12deyseniz olabilir ya bir de çizgiye baktım sanki biraz dolu gibi ay hadi inşallahh🌸💞
_Nazendeem Minervabunny evet gözle daha net aslında ayy inşallah vardır belirtilerde var çünkü o şikayetle yaptım çıktı 🥹❤️
Susuvebebisi Leylabngll 7 Mart ovulasyon günüm benim ben Ağrı hissediyorum birden 2 dakika içinde geçiyor testim bu hiç sekmiyor 😅
Minervabunny Dlkkdr6431 bende hiç sabır yok ya ama bence de en mantıklısı regl gününü beklemek ben de kan vermiyorum henüz💞