Dlkkdr6431 normalde bat 28di duphaston kullandım bıraktım dördüncü gün adet bugün adet oldum normalde üzülürdüm bugün nedense seviniyorum adetime çünkü duphaston yan etki yaptı bende günlerdir sancı çekiyordum inşallah önümüzdeki aya güzel haberler nasip olur onun dışında inşallah sende burdaki arkadaslarda gebesinizdir canım 🥰❤️