Aslında sabırsızlıktan kendimizi yoruyoruz. Adet geçmeden erken test falan hepsi hikaye . Tabiki doğru çıkanlar var ama az bi kitle. Arkadaşının hamile kaldığı ay adet günü erken test bile negatifti kan verdiğinde 40 lı değerle ögrenmişti . Testlerle kendimizi strese sokup belirsizliğe sokup üzüyoruz. Keşke gecikmeyi beklesek. Allah isteyene aratmasın tek duam