husna_tmt benim bat 24 11 martta yumurtlama günü. bugün dayanamayıp normal kaset test yaptım negatif çıktı. artık tamamen ümit yok mu
larienari Bat 26 2-3 gündür sürekli bi baş ağrısı kemik sızlamalarım var göğüste hassasiyet var bugün dayanamayıp test yaptım negatif çıktı var mı böyle belirti yaşayan
Dlkkdr6431 Minervabunny benim de sürekli karnımda kasılmalar ağrı oluyor açlık gitti uykum var sürekli karnım şişti şimdi değil hafif bel ağrım var galiba olmadı
Minervabunny Dlkkdr6431 aslında onlar hep gebelik belirtisi ya olmuş olabilir senin bende hiçbir şey yok minik ağrılar dışında onda da üşüttüm çok bariz bi şekilde ondan🫠
Zeynep010 Kızlar benimde 5 günüm var regl olmama nedense bu ay benim içime doğuyor ben hamileyim gibi sizde de böyle içinize doğdu mu hiç
cakirbebek Zeynep010 benimde 10 gün var ve bende coook hissediyorum Allah umutlarımızı boşa cikarmadin hayırlısı ile kolaylıkla olsun zaman geçmek bilmiyor
Dlkkdr6431 Zeynep010 benimde belirtilerim oldu için kendimi hamile hissediyorum hele ki kasılmalar ve uyku kafamı karıştırmıyor değil bu gü. Grip olmuşum acaba onun etkisi mi diyorum 1 haftadır acıkıp duruyorum ve uyudum
Dlkkdr6431 Minervabunny bende diyorum üşüttüm ve yorgunum diye ama ne bileyim bi de çalışıyorum ağır işim varsa da artık Allaha emanet 😔
Dlkkdr6431 Minervabunny canım bütün belirtilerim kayıp oldu sadece karnımda hafif hafifi kasılmalar oluyor ve sol tarafım ağrıyor arada sağa geliyor sankı yumurtlama dönemi gibi gibi
Nazharun2808 Benimde 28 i birçok belirti yaşıyorum diye çok umutluydum bu ay dün kan verdim yani 7 gün varken negatif sizce yükselir mi kızlar 😞
Dlkkdr6431 Nazharun2808 negatif pozitif hep cikiyor önmli olan sonucun gerçek olması beta sonucun çıkmadı mi