Obirtazeanneee Kızlar temmuz ilk haftası doğum inşallah ben bi kaç bişey aldım ama siz neler aldınız fikir verir misiniz
Bernaydiii Obirtazeanneee benimde temmuzun 2 yada 3. Haftasi . Valla daha bisey almadim erken diye dusunuyorummm. Fikir edinmek icin bakiniyorum sadece 1 ay donra baslarim insallah. Saglikla gelsin insallah
iremd-1798 Obirtazeanneee bol bol kısakollu zıbın alın derim. Benim bebeğim de 23 temmuz da doğdu hastane çıkışları vs aldım ama havalar sıcak olduğu için ilk iki üç gün haricinde hep kısa kollu zıbın ile durdu. Akşamları sadece ayaklı alt giydirdim. Çoğu yeni kaldı yanii havalar soğuyana kadar kıyafetler küçükmüş oldu. Bir iki gün hastane çıkışı ile tuttum da çocuk alev aldı resmen o yüzden bol bol hastane çıkışı alıp bence masraf yapmayın. Bulursanız var mı bilmiyorum ben yaşadığım şehirde bulamadım yeni doğan kısa kollu tulum alabilirsiniz internette varmış sanırım. 😅
Anniskoo0634 Obirtazeanneee ufak tefek başladık ya zıbın ve alt aldım bi kac zıbınla ilk aylarını bitirsin zaten sıcak olur çok bi kıyafet almam çabuk büyüyorlar inşallah birde beşik ve dolap alcaz iste😄
Esravf Obirtazeanneee vallahi bende hamileliğimden önce almam 7. Ay olmadan erken diyordum ama demirbaş her şeyi indirimden yakaladıkça aldım yenidoğan dönemi içinde tek tük zıbın kıyafet aldım artık bitti. Tek kendime gecelik ve pijama almadım onda da kararsızım ne alayım diye
canssam Bernaydiii bende öyle düşünmüştüm doğum temmuzda en son aylarda alırım diye ama çok detay var şimdiden başladım ben almaya ilk çocuk zaten eksik çok. Bence sende almaya başla
Obirtazeanneee Anniskoo0634 çok haklısın canım rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Amywhat Benim de 3-4. Haftaya denk geliyor inşallah , ilk bebeğim diye frenleyemedim kendimi baya yenidoğan kıyafeti aldım ama tecrübesiz olduğum için ne kadar süre giyecek bir fikrim yok 🫠
Esravf Obirtazeanneee demirbaşları almaya başlayabilirsin zaten fiyatlar bebek olunca malum uçuyor ne ihtiyacın varsa belirle ben liste yapmıstım ne eksık ne almalıyım sonra ne alacaksam onları favorıledım arastırıp ındırımı bekledım
gizem_sert Obirtazeanneee benimde temmuzun 1. Yada 2. Haftasında demirbaşları aldım indirimde şimdide indirimde gördüğüm ihtiyaçları almaya başladım kıyafetleri Nisan Mayıs gibi almayı düşünüyorum yazlıklar çıkınca şimdikiler biraz kalın geldi gözüme. müslin takım almayı düşünüyorum 2 3 tane bol bolda kısa kollu zıbın alıcam inşallah sağlıcakla gelsinler de gerisi hallolur bir şekilde ☺️☺️
gamzemissss Bende bol bol zıbın aldım uzun kolluda aldım bebiş doğunca sürekli klimalı ortamda olacak diye ama onun dışında hastane cıkışı ve takımı var yeter valla büyüdükçe alırım ☺️