Rusapolat canım ben 16. Haftaya kadar o lekeleri yaşadım, 20. Haftadayım hala progestan kullanıyorum. Lekeler için doktora tabiki gidilmeli ama çok korkup kendini strese sokma zaten Progestan kullanıyorsun Allahın izniyle hiç bişey olmaz. Doktorlar tutunan bebeklerin bir anormallik olmadığı sürecek %99 sağlıkla Doğumla sonuçlandığını söylüyorlar 🥰 bebeğin seninle inşallah sağlıkla doğurmak da nasip olur 🫶🏻