Tuba2144 Bana ebe bebek tutunmasına yardımcı diye günde 1,2 dilim ananas yiyebilirsin demişti. Fazlası rahimde kasılmaya yol açtığı için zarar. Siz de fazla yememişsiniz korkmayın. Ben çok seviyorum ananası, 3 hafta boyunca aralıksız yedim. O da iyi değildir, ben kendimi tutamadım.