mucizemom8 GezenTavuk_2 yani artık hayırlısı kuzum bidaha kan vericem de ama regl da olucam gibi karnım ağrıyor zaten sanmıyorum var olduğunu ama tabi ki hayırlısı olsun 🙏
igvescarim mucizemom8 siz kanı verin zaten gebeliğin ilk başında da karın ağrısı oluyor adet gibi inşallah hayırlısıyla güzel haber verirsiniz ❤️
mucizemom8 igvescarim evet önceki gebeliklerimde olmuştu ama işte adet de gebelik belirtisi de çok benzer oluyor hayırlısı bugün verilecem kan♥️ inşallah canım 🤲
mucizemom8 ayalltsc negatif canım dün gecikmenin üçüncü günüydü negatif çıktı ama hals adet olmadım bilmiyorum kadın doğum gitcem de doktorum yok ama sanki regl olmuşum gibi sancım oluyor ara ara ama yok regl🤦
ayalltsc mucizemom8 kan mı negatif idrar mı canım ? idrarsa ve adet olmadıysan hala umut var demek çünkü benim bi arkadaşım 15 gün gecikmeyle idrarda negatif gördü hastaneye gitti niye adet olmuyorum diye kontrol sırasında hamile olduğunu öğrendi 🥰
mucizemom8 ayalltsc idrar pozitifi kan negatif canım ama hala adet de olmadım bilmiyorum valla nasıl bişey oldu ama sanki regl olmuşum gibi sancım oluyor ara ara ama yok regl olmadım hals 🤷😇
mucizemom8 ayalltsc valla bilmiyorum canım yani anlayamadım olsa kan da çıkardı bat 14.15 gibiydi doktorumu bekliyorum gelince gidicem artık yani oldum gibi sancı oluyor yok oda zorluyor yani😏