Kızlar 31+3 haftalık gebeyim ve o kadar yorgun keyfiszi mutsuz uyanıyorumki sebbeini bilmiyorum gün içinde enerjim hiç olmuyor kahvaltıdır felan zorunlu olmasa onu bile hazırlamaya üşenirim yani öyle bir miskinlik varki üstümde bu hafta itibariyle bilmiyorum ağrılaştığım içinmi hormonlardanmı anlamış değilim ama çok keyifsizim ya kimseye gitmek istemiyorum biri gelsinde istemiyorum akşam yemeğini bile yapmak hazırlamak bana güç geliyor mutsuzluğumdan ötürü sizdede oldumu bu duygu durum değişikliği.