1_Pandackk gebelik dusunuyosan bu değerini ilk önce yukseltmeye bak ben çok sorun yaşadım ilk hamileliğimde son günlerime kadar bi değer bile yukselmemisti sürekli hematolojiye gidiyordum çok şükür sorunsuz geçirdim ama sürekli kendi doktorum ordan çık hemaotoloji sürekli çok büyük sorun var gibi konuşmalarından stres oluyordum ameliyat anı icin önemli bi değermiş kan kaybı açısından o yüzden şimdiden yukseltirsen gebelikte rahat edersin