asemvekardesi ilooo dediğim gibi çok nadir görüldüğü için ihtimal vermiyorlar ben suyunun sizdirdigini biliyordum ben ısrar ettim o zaman anlaşıldı. Siz kendiniz isteyin içiniz rahat etsin. Ama şöyle de bir durum var şu sizdirsa bile bir tedavisi yok sadece daha erken doğuma alırlar
3prensAnnesi_ ilooo bende de gebelik şekeri var cuma gün su azalması ile sezaryen olacağım, benim 3.doğum , şekeriniz kaç değerlerde ilerliyor
ilooo 3prensAnnesi_ şekerim çıkmıyor stabil değerlerde tutuyorum açlıklar 80-90 arası tokluklar 110-130 arası
3prensAnnesi_ ilooo çok iyi canım bu durumda şeker varlığından söz edilemez galiba benim yüksek 150-160 oluyor. Cuma 38 olacağım inşallah
ilooo 3prensAnnesi_ tokluklarınız mı o şekilde,ben diyet yapıyorum çok arada kaçamak yapıyorum ne zaman azaldı suyunuz haftanız gayet iyi
3prensAnnesi_ ilooo evet tokluklar öyle 36+5 de azaldığı bilgisini aldım tam 38de alalım dedi dr. İkinciside 38 de olmuştu. Kilosu artmadı yani 10 günde 80gr artış görüldü 3 kg demişti 36+5 de. Şeker kaynaklı bir sorun olmaz inşallah bebeğimde, istikrarlı bir diyet sürecine giremedim ben
ilooo 3prensAnnesi_ ya benim bebeğimin gelişimde sorun yok su azlığı gelişimi etkiliyor mu,şeker çok zor malesef umarım sağlıkcakla kavuşuruz
gizzzy35 ilooo Haraket hemen hemen hiç yoktu önce ki gecesinde sabah zaten kontrolüm olduğu için hemen gittik ve doğuma alındım
3prensAnnesi_ ilooo su azalması plasenta yaşlanmasına sebep olursa sıkıntı olabiliyormuş, bana dr. Plasenta da sıkontı görsem şuan bile alabilirdim ameliyata demişti olmaz umarım dua edelim
ilooo 3prensAnnesi_ benim ğlesenta içinde yaşlanmaya başlamış dedi ama alırız demedi takip etcez dedi muhtelemen 37 yi beklicek
3prensAnnesi_ ilooo Allah sağlıkla kavuştursun 37 de doğum için uygun hafta, benim ilk doğumum 36+4 de oldu sağlık sorunu da olmadı bebeğimde, suyum gelmişti kilosuda 3500dü . Yani kısacası Allah koruduktan sonra hiçbirşey zarar vermez dua edelim 🥰🙏🏻
ilooo gizzzy35 ya sızıntı nasıl oluyor akıntı şeklinde ni benim akıntım oluyor ama normal akıntıdır diye düşindüm
aybukee10 gizzzy35 her gün mutlaka sızıntı oluyor mu ? 36+5teyim bu gece uyurken vajinamdan gaz çıkar gibi ses geldi sonrasında az bi sivi hissettim. Geçen hafta da farklı zamanlarda 2 kez az bi sivi hissettim. Sizin sızıntı olunca her güm mutlaka oluyor muydu yoksa böyle ara ara 3 5 günde 1 mi
aybukee10 asemvekardesi kesenin su sızdırdığıni nasıl anladınız? Ve bundan dolayı antibiyotik vs verildi mi size? Ve kuvoz durumu oldu mu
asemvekardesi aybukee10 özellikle çok ayakta durdugum zaman camasirim da ıslaklık oluyordu antibiyotik verdi ancak iki hafta dayandı sonra suyu bitti kuvezde kalmadı sadece çok küçük doğdu