Tire35 küçüğü 10 aylık yani evden bişiler baktım tabiki ama sürekliliği olmayan şeyler olduğu için çok bir getiri kazanamadım. Bakacak birileri olsa hiç.beklemez çalışırdım zaten çocuk doğana kadar hep çalıştım 12 yıllık tecrübemde var ama bakıcıya versem maaşın yarısı belki fazlası gidecek o yüzden bilmiyorum teşekkür ederim inşallah hepimiz için en iyisi olsun 🙏 aslında zoruma gidende o yıllarca çalıştım bu evin ödemesi için şimdi bir çırpıda satmak zor geliyor ama işin içinden de çıkamıyoruz.