Rusapolat bacım ben şaşırmadım. Çünkü artımed böyle, benim 5 haftalık hamileliğimi 3 tane artımed negatif çıkardı. Şüphelenip kan verince öğrendim hamile olduğumu. Ve burda binlerce kez bunu yaşayan insan gördüm. Ben her artımed gördüğüm yerde aman diyorum kan vermeden sevinmeyin ama linç yiyorum. İnşallah kaldırırlar bu saçma markayı piyasadan, insanlar çok üzülüyor hele böyle bi konuda çok yazık ya