Edizim Gulhan2692 benim 2800 kasık ağrısı çok var ara ara giriyo korkuyorum doğum mu gerçekleşecek diye😀
Gazize Gulhan2692 Edizim geçen hafta benim de oğlum 2.700 dü 34 haftaliktim bu hafta 35+5 oldum adet sancısı birşeyler oluyo bende de bebeğin gelişimi 1.5 hafta önde dedi doktorumuz doğum olabilirmi bu hafta da ki
Martannesi 35 +1 im artık göğüs kafesim acıyor siz ne durumdasınız ☺️ Birde nst ye girdiniz mi hiç ben daha girmedim 37 de gireceksin dedi doktor ama 😓
Gulhan2692 Martannesi çok şükür agrım sancım vs yok iyiyim 😊 ben iki haftadır giriyorum nstye 35.haftada başladı 36 da girdim bu carsamb tekrar gidicez 37 olcaz inşallah
Ozdilserpl 35+2 yiz bizde bana zaman hic gecmiyor yaa bir an once kucagima almak istiyorum 😊 34+5de kontrolmuz vardi 2600kg.di bizimki
Yalinn8 Edizim evet bebis toplanmasi omuyordu da bi suredir bu baska, yasadikca aniyor insan farkliliklarii