Elif3419 ipek-15 maşallah canımm hayırlı olsun keseyi görürdün inşallah ama kalp atışı için erken sanırım ☺️ betan hcg kaçtı
ipek-15 Elif3419 cumartesi bakıldı 1057ydi en son şuan bilmiyorum umarım yükselmiştir teşekkürler yanıt için🥰
ipek-15 Teşekkürler kızlar etiket yapmayı bilmiyorum tesadüfen yaptım ama şuan nereden yaptığımı bulamıyorum 🤣 yeni başladım uygulamayı kullanmaya. Umuyorum yarın güzel haberler alırım, alırız😍
Zlm_dmrhn Nuruzunn sağlıkla kucağınıza alın inşallah🙏kalp atışını karından muayene ile mi gördünüz vajinal mi
Zlm_dmrhn Nuruzunn biz de 5 hafta 4 günlük dün gittiğimde kese 7 mm olarak görüldü kalp atışını da 2 hafta sonra dedi.
ipek-15 Nuruzunn çok sevindim Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin. Bizimkinde kese vardı kalpzatışı için 1 hafta sonra çağırdı 🥰
Zulfiyephlvnl Zlm_dmrhn bende 5*+4 günlüğüm kese 5 mm küçük dedi hatta dış gebelik dedi sizin betanız kaçtı
ipek-15 Nuruzunn umarım duyarız çünkü bugün 5hafta+4 günlük oldu 7 gün sonra gideceğiz araya bayram giriceği için birüz erken çağırdı sanki 6.Hafta+4 olacak kalp atışı için gittiğimizde. İlk gebelik biraz fazla heyecan var gerçi anne için 10 çocukta olsa heyecan aynı😇
Zlm_dmrhn Zulfiyephlvnl hani bende bir dış gebelik geçirmiştim bunda sordum yok dış gebelik değil herşey normal dedi.henüz kalp atışını duyamadık haftaya dedi doktorumuz
Zulfiyephlvnl Zlm_dmrhn benimde 1980 betam anlamadım yani hemen dış gebelik dedi sizde de sadece kese göründü dimi bebek daha görünmez zaten. Başka doktora da gideceğim güven vermedi bana
Zulfiyephlvnl Zlm_dmrhn benimki 1976 çıktı boş gebelik %99 dedi doktor ama ben başka doktora da gideceğim. Beta az artmaya devam ederse 2 hafta boyunca da mecbur kürtaj olcam
Zulfiyephlvnl Zlm_dmrhn bende korkuyorum çok emin şekilde dış gebelik dedi bende haftaya salıya kadar bekleyelim dedim direkt kürtaj dedi bende korkuyorum siz daha önce geçirmişsiniz nasıldı süreç