Pinarkorkmazer
genel yorumlara da yazmıştım, bende kesinlikle az yendi arada yendi bir şey olur demiyorum o da bana abartı geliyor kesinlikle , sadece benim eleştirim şu oluyor bazı arkadaşlar da cok yedim bir şey olmadı demis ya, iste nerden biliyoruz. Aynı sigara isi gibi, günde 1.5 paket sigara içtim bebeğime bisey olmadi diyenler var ama nerden biliyoruz bisey oldu mu olmadı mı? Sağlık sadece fiziksel mi? Gibi umarım anlatabilmisimdir.
Siz benden iyi bilirsiniz Amerika Sağlık konusunda hem halk olarak hem sistem olarak çok da örnek bir ülke değil o yüzden aslında bu yorumu yaptım, lütfen yanlış anlamayın, sondaki ironinizi de simdi gördüm dalga gecmissiniz her gun yemeleriyle:)
Beni de yanlış anlamayın ben şeye de cok karşıyım, böyle 0 asla ağzıma sürmedim ne olursa olsun o da cok yanlış bence, iste ortasını bulalım 😊
Sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi, Sağlıklı doğumlar dilerim🙏😊