Eminedgds @Selenavci63 benimde olmuştu canım bebek kisti demişti doktor bebek büyüdükçe kaybolur dedi öyle de oldu :)
SevvaallEr Selenavci63 Yaaa cok tesekkur ederım verdıgın motıve ıcın gercekten rahatladım bende sen böyle dıyıncee 😍 haftaya kalp atısını alıcam daha heyecanlıyım zatende bakalım saglıkla buyusunler ınsallah hepsı😍❤️
ikiprensannesii_ Selenavci63 bende geçen özele gittim rahimde kitle olduğunu ve sol yumurtada kist olduğunu söyledi ama mühim değil dedi 🥴