Selenavci63 Gebelikte kistinini öğrenen var mı ilk muayenem de 5cm bir kistim olduğunu öğrendim sağ yumurtalıkda bu durumu yaşayan var mı
ikiprensannesii_ Selenavci63 bende geçen özele gittim rahimde kitle olduğunu ve sol yumurtada kist olduğunu söyledi ama mühim değil dedi 🥴
MinikBrokoli 5 haftalıkken bana demişti , 3cm ama korkma geçer hafta ilerledikçe , yani 12. Haftada başka doktor kontrol etti yok bi şey dedi
MinikBrokoli Selenavci63 olmadı çok şükür ve o dönem progestan kullanıyordum, biraz dinlenme modu ile geçti .
SevvaallEr Kızlar merhaba benımde bugun daha yeni 5 haftalık 6 cm kist gordu doktor gecermı sızce gebelıgım basında olur ama kontrol edelım dedı sızınkıler gectımı
SevvaallEr Selenavci63 Ayy cok sukur ınsallah benımde gecer gecen ay aslında rutın komtrole gıtmıstım doktor boyle bırşey hıc gormedı aoylemedı bu ay hamıle kalınca keseyo gormeye gıttım keseyı gordum cok sukur ama bu kıst nerden cıktı anlamadım🥺 doktor korkma ama yıne komtrollu kalalım bu surecte dedı tabı kuculebılıyor acaba dedım bu ay hamıle olunca regl dongusu gormuyoruz sonucta omu yapıyor kıstı 🫠 cok tedırgın oldum 6 cm dıyınce
Selenavci63 SevvaallEr aynı benim de öyleydi canım keseyi görmeyi gittiğimde öğrendim 6 cm portakal kadar demişti doktorum
SevvaallEr Selenavci63 Aynıymısız benımkıde kuculur ınsallah dıye duusnuyorum stres yapıpö canımı sıkmak ıstemıyorum bu surecte ya🫠
dndukaya Gebelikte kist çok görülen biseymis benimde hamile kalmadan bı kaç hafta önce kontrlim vardı doktor rahmin tertemiz bişi yok dedi hamile kaldım kese gorundu ama keseyle birlikte 3.cm ve 2.cm iki ayrı kist sol tarafta tesbit edildi şuanda 18 haftaligim ama kistlerim hala var ama kaç tane doktora gittiysem sakıncalı değil bebege zararı olmaz bebek büyüdükçe kaybolur kaybolmassada doğumdan sonra hallederiz dedi ama en son muanemde kistlerden birinin kuçülmeye başladığı söylemişti ya korkulacak bişi yok genelde bebeği destekleyi kist olarak çıkıyorlar mis hamilelik döneminde
SunaKzl dndukaya öyle mı çok sevındım bu yazıyı okuyunca benım de 2,5 cm vardı 6 haftalıkken ogrendım bebek büyüdükçe goremedıler 8 Temmuz doğumum var sezeryan doktor yıne goremedı ama korkma ben zaten görürsem açıkken bırakmam dedı sezeryan olacağım
SevvaallEr dndukaya Aaaa gercekten mi cok rahatlattınız benı ya 🥹 ınsallah sakınca gorulmeden hemem kuculurde veya zararsız kalırda doktorda dedı gercı zararaız gebelıkte bır zararı yok bunların kontrol ederız yeter dedı kanama cok aıddetlı agrı olmadıgı surece bır problem yok dedı🥹 ama ınsan bı tesırgın oluyo duyunca hem bı stres su annelik
Selenavci63 SevvaallEr canım hiç stres yapma ben çok yaptım gece gündüz araştırdım her yerden hemde doktorum güzel konuşmasına rağmen çok kafama taktım ama hiçbir şey olmadı ve hatta küçülmüş bak gerçekten zararsız bir durum gebeliklerde olabiliyor ben çok canımı sıkıp kendimi üzdüm sen yapma bebeğim 💖
SevvaallEr Selenavci63 Yaaa cok tesekkur ederım verdıgın motıve ıcın gercekten rahatladım bende sen böyle dıyıncee 😍 haftaya kalp atısını alıcam daha heyecanlıyım zatende bakalım saglıkla buyusunler ınsallah hepsı😍❤️