Reyhan93 Ben de 41 ile öğrenmiştim. İki günde bir beta hcg değerinize baktırın , her iki günde bir yaklaşık iki katına çıkması gerekiyor. Ortalama 6000 civarında da kese görünmüş oluyor
Der_yaa Nurellaaaaaaa1212 ovulasyon takibi yaptım 24 şubat yumurtlama günümdü ama demin tanıdık bi kadın doğum Dr abim var sordum perşembe git kese görünür dedi
Damlanurr0 mervebusra ablam 20 ile öğrenmişti şuan 5 yaşında oğlu önemli olan 2 günde bir düzenli artış olması
mervebusra Tugbaab iki günde 44 den 101 e yükselmiş normal mi canım korkuyorum dış gebelik olmasından
Morrinah mervebusra kız ben 5,02 ile öğrendim 14 hafta olduk bile bazen doktorlar çok boş konuşuyorlar cidden
Tugbaab mervebusra bende 2 gün sonra yaptırdığımda testi 104 çıkmış normal siz 2 günde bir yaptırın ben en son yaptırdığımda 1860 çıktı 2 gün sonrası hastaneye gittim keseyi gördük
Ozlemsevgi mervebusra Evt normal endişelenme üç gün sonra tekrar ver bazılarında geç döllenme oluyor bazılarında erken gebelik ben mesala 6+5 kalp atışını duydum bazıları 7 ve ya 8 duymuş herkesin gebelik süreci başka stresten uzak dur Allah’ın izniyle sevinçli haberi alır bizimlede paylaşırsın 🤲🥰
Sert1110 mervebusra ben 25 değerle öğrendim cnm şimdi 2 buçuk yaşında sıkıntı yapma sen 2 gün sonra tekrarla artışını kontrol et inşallah sağlıkla ilerleyip kucağına alırsın 🤲
mervebusra Sert1110 değer çok düşük geldi bide Dr başta var gibide yok gibide dediği için dış gebelikten korkuyorum inşallah öyle bişey yoktur 😥
mervebusra Sert1110 inşallah canım inşallah bir kızım var onda yaşamadım böyle şey ama Dr öyle konuşması beni çok gerdi