kubraa9 o zaman çok büyük ihtimalle ameliyat sonrası çok zorlanmıcaksınızdırda. Kilolu hamile olmayan, göbeği çok büyük olmayanların süreci daha kolay atlattıklarını gözlemledim. Doğum sonrasıda kalmaz pek bişeyiniz. Benim göbeğim hem çok büyüktü hem de en başından beri çok aşağıdaydı. İnanın herkesin süreci başka oluyor. Kendi durumunuza göre karar verirsiniz korseye ama ilk zamanlar için külot korseler daha kolay oluyor diyebilirim. Buarada ben de 56 kiloyla hamile kaldım, hayatımda hiç 60’lı kiloları görmedim ama şu an 57 gün geçmesine rağmen 70 kiloyum. Bebeklerimiz sağlıklı olsunda illa ki veririz kiloları 🥰