kubraa9 hastanede göğüs pompasına ihtiyacınız olmaz zaten. Yani inşallah olmasın 😌 bana da ertesi gün hastanede hasta bakıcı eşliğinde duş aldırmışlardı. Eve geçtikten sonra da su geçirmez bant kullanmana gerek yok. Duş sonrası dikiş kısmını kuru tut yeterli demişti doktorum ki ben de öyle yaptım. Şükürler olsun enfeksiyon vs yaşamadım. Bir de eğer bebeğiniz göğsünüzü alamazsa sizi hemen silikon uca yönlendiriyolar bebek aç kalmasın, mama ilk seçenek olmasın diye. Siz de o an işinizi gördüğü için hiç normal vermeyi denemeden kabul ediyorsunuz ama sonrası için öyle büyük bir sorun ki silikon uç. O yüzden eğer ki böyle bir durumla karşılaşırsanız hemşirelerden ısrarla normal emzirmek konusunda yardım isteyin. Hastaneden çıkana kadar normal memeyi vermiş olun bebeğinize. Sonra ki süreç mastit, sürekli süt sağma, sterilize edilmeyi bekleyen biberonlar, silikon göğüs uçları vs. Normal emzirebilmek çok büyük konfor. şimdiden hayırlı, keyifli bi doğumunuz olsun dilerim. Stres olmayın ve o anların keyfini çıkarın. Bebeğinizi bol bol öpün, koklayın ❤️