Başınız sağ olsun 💐 bende karnımı çekmeceye çok sert çarptım deri üstünde baya bir iz oldu ağrıdı biraz dinledim . Sonra ağrılar çoğaldı resmen nefesim kesildi, hastane bana yakındı hemen kontrole gittim. Karnıma dokundu taş gibi dedi , hiçbir hazırlık olmadan, eşimi kimseyi beklemeden acile sezeryan oldum. Karnım kanlar içinde kalmış
Ve dokturun dediği şey “YİYECEK EKMEĞİ VARMIŞ ALLAH SİZE BAĞIŞLAMIŞ” meslek hayatımda ilk defa böyle bir şeyle karşılaştım dedi.
Daha sonra kontrole gittiğimde sordum neden böyle oldu diye
Belirli bi nedeni yok, bazen hiç olmadık zaman Tv izlerken bile olabilir dedi, çarpma dan değil dedi.