Arkadaşlar 10 gün önce plasenta dekolman nedeniyle 27 haftalık bebeğimi kaybettim sezeryan doğum yaptım ama adı gibi doğum olmadı:( şuan için nedeni bilinmiyor. 40ım çıkınca genetik testler vereceğiz, böyle bi durum yaşayan var mı yardımcı olursanız sevinirim