MasaaL telefon almıyorlar yasak ama o sancıyla asla tli düşünemiyor insan biran önce kurtulmayı acının bitmesi istıyorsunuz zaten aileye bilgi veriliyor sekreterlik var orası aranıyor bekleme salonundan bilginiz ve dogumun hangi asamada oldugu söyleniyor ben 3 gun yattım dogum için ve doktordan izinli olarak ailemle bile görüştüm konuştum sekreterlik arıyor bekleme salonunu ailenizi yukarıya gönderiyorlar